czwartek, 29 listopada 2012

MOJA NOMINACJA DO LIBSTER AWARD

Tym razem zamiast rozdziału dodam coś, co mi bardzo schlebia. Otóż chodzi o nominację do Libster Award, czego się w ogóle nie spodziewałam i bardzo za to dziękuję! Zostałam nominowana przez bloga http://one-direction-best-news.blogspot.com/ ♥♥
Dla osób , które nie wiedzą, co to jest Libster Award, już wyjaśniam: chodzi o to, że nominujemy blogerki lub blogerów, za ich świetne blogi i dobre wyniki w wykonywaniu swojej pracy :) Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która cię nominowała. Następnie ty wybierasz 11 kolejnych blogó, które według nas są świetne i zasługują na tą nominację, informujesz ich o tym oraz zadajesz 11 pytań. Nie możesz nominować osoby, która cię nominowała. Mam nadzieję, że teraz wszystko już wiecie, więc teraz ja odpowiem na swoje 11 pytań:

1. Wymień 5 miast w Rosji
Moskwa, Petersburg, Kazań, Kaliningrad, Samara (haha, te ostatnie znalazłam w atlasie i po prostu musiałam je napisać ;D)
2. Dlaczego tak naprawdę Louis Tomlinson lubi nosić paski?
Szczerze mówiąc trudno było mi znaleźć odpowiedź na to pytanie, bo odkąd jestem Directioner, nie znalazłam informacji na ten temat. Ja myślę, że chodzi o kwestię stylu, paski są w jego typie, więc je nosi. Każda z nas przyzna, że jest mu w nich do twarzy ;))
3. Twój najgłupszy sen był o...? - Dokończ.
No więc, jeśli chodzi o moje sny, to przeważnie każdy z nich jest dziwny i bez sensu, dlatego gdybym miała wymieniać wszystkie takie sny, zabrakłoby mi czasu ;)
4. Jaka jest twoja najbardziej znienawidzona piosenka?
Jeszcze około miesiąc temu powiedziałabym, że wszystkie piosenki Justina Biebera, jednak teraz zmieniłam podejście co do niego i naprawdę zaczęłam doceniać go jako wokalistę. Żałuję, że wcześniej tego nie zauważyłam, jednak czasu już nie cofnę...ale teraz mogę powiedzieć, że szczerze nie znoszę piosenek Disco Polo, z małymi wyjątkami. Według mnie te piosenki robią tylko złą reputację Polsce (bez urazy dla fanów tej muzyki, oczywiście) i nie trawię tych piosenek...
5. Co było najgłupszą rzeczą, jaką zrobiłaś? 
Było wiele sytuacji, których na pewno nigdy nie zapomnę, ale ze względu na lekko niemiłe wspomnienia z tym związanym, pozwólcie, że nie opiszę tego wydarzenia. Mogę tylko powiedzieć, że zdarzyło się to w 6 klasie :)
6. Co w One Direction lubisz najbardziej? Jeśli nie lubisz nic, dlaczego? 
W moim przypadku opcja druga nawet nie wchodzi w grę, dlatego wyjaśnię, co w One Direction lubię najbardziej. Mogłabym powiedzieć, że wszystko, bo tak jest najprościej, kocham ich niesamowite piosenki, cudowne głosy, wyjątkowe podejście do życia, bezwzględną wdzięczność i miłość do fanów, świetne charaktery i perfekcyjny wygląd. Są najlepszym, co mnie w życiu spotkało i zawsze nią będą ♥♥
7. Dlaczego prowadzisz bloga?
Prowadzę bloga, ponieważ postanowiłam połączyć dwie pasje w jedną, czyli pisanie opowiadań i One Direction. To wszystko sprawia mi ogromną radość i staram się zawsze znaleźć na to czas. Więc byłabym wdzięczna za czytanie i komentowanie bloga! To dopiero początek, jeszcze wszystko może się wydarzyć, dlatego śledźcie rozdziały, a na pewno nie pożałujecie! <3
8. Za co najbardziej się wstydzisz? (co wstydliwego zrobiłaś, że wstydzisz się tego do dzisiaj)?
Myślę, że nie miałam takiej sytuacji, staram się  nie wspominać tych beznadziejnych chwil, więc nawet jeśli coś takiego zrobiłam, to nie pamiętam :))
9. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
Na pewno chciałabym studiować anglistykę, a potem w marzeniach mam...kto wie, może nawet Londyn? Niestety nie potrafię przewidywać przyszłości, ale bardzo chciałabym spełnić swoje marzenia :D
10. Co myślisz o sobie samej?
To kolejne pytanie, na które trudno mi było odpowiedzieć, ja uważam siebie za zwyczajną dziewczynę, z bardzo optymistycznym podejściem do życia, wesołą, raczej z przeciętnymi wynikami w nauce. Żeby dowiedzieć się czegoś więcej, musielibyście zapytać moją przyjaciółkę - ona na pewno wie więcej, haha xD
11. Jaki filozof ze stoicyzmu najbardziej przypadł ci do gustu? Dlaczego?
Nie przepadałam za żadnym, ponieważ stoicyzm i filozofia to niezbyt trafne kierunki, jeśli chodzi o mnie. 

To wszystkie pytania, na jakie miałam odpowiedzieć. Teraz sama nominuję 11 ulubionych blogów:
1. http://cetrii-youaremyheaven.blogspot.com/ (to zdecydowanie mój blog numer 1 jeśli chodzi o pisanie. Jest świetny!)
2. http://im-smile-everyday.blogspot.com/ (naprawdę fajny blog z cudownym opowiadaniem!)
3. http://one-direction-poland.blogspot.com/ (najlepszy blog z informacjami o 1D, jaki kiedykolwiek czytałam! Polecam!)
4. http://saveyoutonight-foreveryoung.blogspot.com/ (co prawda napisały już epilog w swoim opowiadaniu, ale w pełni zasłużyły na tę nominację. To był najlepszy blog, a pod koniec bardzo wzruszający)
5. http://dangerousstoryofonedirection.blogspot.com/ (ten blog musiał się znaleźć w moich nominacjach, po prostu musiał!!)
6.  http://story-of-one-direction.blogspot.com/ (dawno nie pisała, ale to, co już ma jest napisane perfekcyjnie. Polecam przeczytać!)
7. http://onedirectionpolskiblog.blogspot.com/ (kolejny blog z informacjami i opowiadaniem)
8. http://stillchasingdreams-foreveryoung.blogspot.com/ (niestety nie trwał on długo, ale według mnie w pełni zasługują na nominację.)
9. http://one-direction-mydream.blogspot.com/ (fajny blog z ciekawą fabułą. Czekam na następny rozdział!)
10. -
11. -
przepraszam, że nominowałam tylko 9 blogów, ale tylko te czytam i są naprawdę świetne! 

MOJE 11 PYTAŃ DLA NOMINOWANYCH OSÓB:
1. Jaki styl ubierania podoba ci się najbardziej (jeśli chodzi o style ubierania chłopaków z 1D) i dlaczego?
2. Co myślisz o tatuażach chłopaków z 1D i któremu z nich najładniej w tatuażach?
3. W jaki sposób po raz pierwszy dowiedziałaś się o istnieniu 1D? Jakie było twoje pierwsze skojarzenie na ich temat?
4. Co byłabyś w stanie zrobić dla One Direction (czyli jak dużo mogłabyś dla nich poświęcić)?
5. Top 20 najlepszych piosenek......
6. Jeśli miałabyś być postacią ze Zmierzchu lub Harry'ego Pottera to kim i dlaczego?
7. Jakie są twoje plany na przyszłość?
8. Wymień 10 miast w Wielkiej Brytanii.
9. Czy posiadasz jakieś przedmioty/rzeczy z naszymi chłopakami z 1D?
10. Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
11. Jaki, według ciebie teledysk jest najlepszy na świecie i dlaczego?

To tyle na ten temat. Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję za niespodziewaną nominację i obiecuję, że ta nagroda nie pójdzie na marne. Teraz jestem pewna, że mam dla kogo pisać i następny rozdział już jutro (ze względu na nominację)!! Spodziewajcie się jeszcze ciekawszych rozdziałów w jak najszybszym czasie.

WASZA BLOGERKA ♥♥♥ 

         

4 komentarze:

  1. mój obiecany komentarz, adres bloga: http://make-life-beautyful.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nominowałam Cię do Liebster Blog Award, szczegóły sprawdź na moim blogu. pod najnowszym postem zostaw komentarz na znak, że wzięłaś udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejną nominację! Bardzo się cieszę, że ktoś docenia moją pracę ;D Jak tylko będę miała czas, to oczywiście wezmę udział :)) xxx

      Usuń
  3. Hej, tutaj Kate z http://one-direction-poland.blogspot.com/ Dziękujemy Ci za nominację, a teraz odpowiadam na pytania :)
    1. Według mnie Zayn. Taki trochę niegrzeczy, lużny ale bardzo ładny, podobają mi się ubrania w takim stylu.
    2. Myślę że niech robią co chcą, chociaż troszkę ostatnio przesadzają z tymi tatuażami. Najlepiej wygląda w nich Zayn.
    3. Koleżanka mi ich pokazała. Pomyślałam że kolejni geje, ale jak widać szybko zmieniłam zdanie. :)
    4. Nie potrafię na to odpowiedzieć...
    5. A mogę tylko 10 ? I to nie po kolei :) Little Things - One Direction, Moments - One Direction, Diamonds - Rihanna, Zombie - The Pretty Reckeless, Lady Gaga - Born This Way, aaa nie wiem xd
    6. Rosalie, bo pasuję do niej, i Ginny bo do niej też pasuję. Mam 2 osobowiści :D
    7. Zostać nauczycielką angielskiego
    8.Nie chce mi się :D
    9. Tak. Mam bluzę, dwie bluzki, piżamę, płyty, pamiętnik, ołówek i wielki plakat
    10.Zmierzch, nie wiem czemu :D
    11.Też nie wiem :D

    Pozdrawiamy i jeszcze raz dziękujemy xx

    OdpowiedzUsuń